Gost Servis - Kavni Aparati

S strastjo do tehnike, predvsem elektronike in elektronskih sklopov, sem se pričel ukvarjati že pred letom 2002. Po končanem šolanju sem občasno in priložnostno popravljal zabavno elektroniko. Nadaljeval sem s popravili igralnih aparatov, ter pridobil ogromno izkušenj glede razvoja in izdelave elektronskih aparatov, katerega ni bilo težko nadgrajevati v različne sklope. Leta 2002 sem se registriral, kot samostojni podjetnik z glavno dejavnostjo – popravila kavnih aparatov. Za različna podjetja in distributerje kave sem izvajal servise na kavnih aparatih vseh vrst in znamk, ter njihove opreme. V podjetju BRITA GmbH, sem se seznanil s tehniko mehčanja in filtracijo vode. Trendi glede kulture pitja kave in povpraševanje strank so me pripravili, da sem pričel s popravili in servisiranjem popolnoma avtomatskih kavnih aparatov za domačo oziroma kuhinjsko rabo. Zelo hitro se je izkazalo, da ima ta panoga ogromno potenciala, potreb in povpraševanja.

Gost Servis - Popolnoma avtomatski kavni aparati

Pri popravilih popolnoma avtomatskih kavnih aparatov sem zagotovil dodatno pomoč v pisarni in delavnici. Zaposlitev Tjaše se je izkazala za odlično, saj obvlada komunikacijo s strankami in omogoča uvedbo rednega delovnega časa. S svojo prilagodljivostjo, skrbi za nabavo materiala, sprejem in oddajo aparatov, ter rednimi servisnimi storitvami. V letu 2020 sva se odločila, da razširiva dejavnost na prodajo čistil dodatkov in druge opreme za kavne aparate.

Med delom sva ugotovila, da stranke večina kavne aparate kupi v raznih trgovinah in spletu, pri čemer pa ne dobijo zadostne podpore za vzdrževanje in pravilno uporabo le teh. Vedela sva, da morava pričeti s prodajo kavnih aparatov z zagotavljanjem ustreznega garancijskega servisa in vse potrebne podpore. Poiskala sva dobavitelja aparatov Nivona. Za aparate kupljene pri nas, nudima vso garancijo.

Vsi kavni aparati so na vodni kamen dovzetni, ter je potrebno njihovo redno vzdrževanje in servisiranje. Če to zanemariš, kava ni dobra ali pa je ni. Da bo naša dejavnost opazna in boste stranke imele podporo, bo Gost Servis v kratkem času prisoten tudi na socialnih omrežjih.

Jožef KOLARIČ

Stranke so vprašale

Vodni kamen je kalcijev hidrogenkarbonat (oksid), ki se nabira v vodi, ko deževnica ob prehodu skozi tla raztaplja kamnine.  Za količino tega kamna v vodi uporabljamo nemško lestvico v stopinjah (1°dH = 5,6 mg CaCO3 / liter vode). V naši pitni vodi po Sloveniji imamo cca. 10 do 12 °dH. Ponekod manj, ponekod več. Ta trdota vode, količina vodnega kamna v vodi pa med časom tudi niha in ni vedno enaka. Brez redukcije vodnega kamna iz vode, se ta v veliki meri v vodnem sistemu aparatov sprošča in nalaga na materiale, predvsem v grelnih elementih. Tako počasi pride do okvar, vsekakor pa je to sprva opaziti v slabi kavi ali “cappuccinu” Zato priporočamo reduciranje vodnega kamna iz vode ali redno čiščenje kamna iz vodnega sistema kavnih aparatov. Reduciranje vodnega kamna za popolnoma avtomatske kavne aparate se običajno izvede s pomočjo filtrov. Proizvajalci filtre izdelajo tako, da vodo za kavo optimalno pripravijo. To pomeni, da filter ne odstrani vsega kamna iz vode, ker v tem primeru napitki ne bi bili okusni, temveč bi imeli bled okus. Optimalna voda za kavne aparate bi naj imela cca. 4 °dH . Tako z uporabo vodnega filtra v kavni aparat kljub temu prihaja vodni kamen. Manj sproščenega kamna v aparatu, nato občasno in občutno redkeje, kot brez filtra, s čiščenjem “descaling” oz “entkalkung” odstranimo iz vodnega sistema. Za to ne uporabljamo kisline ali kisa, saj procent mešanice z vodo ne bo primeren in lahko pride do zamašitve oz. neučinkovitega čiščenja. Kislina ali kis pa prav tako uničujeta notranje materiale vodnega sistema.

Optimalen postopek priprave aparata za uporabo, glede priprave vode: prvo izmerimo trdoto vode, ki jo uporabljamo v kavnem aparatu. Glede na trdoto vode in specifikacijo filtra za vodo, določimo čas njegove uporabe oziroma koliko vode bo lahko prefiltriral. Kavni aparat lahko sam izračuna, kdaj je potrebno opraviti čiščenje kamna iz sistema ali glede na kalkulacije to storite sami.

Jožef Kolarič

Cilji Gost Servisa

  1. Splošno zadovoljstvo strank
  2. Hiter in učinkovit servis
  3. Takojšnja odprava pomanjkljivosti
  4. Takojšnje reševanje reklamacij
  5. Dobava in vgradnja originalnih rez. delov
  6. Dobava originalnih vzdrževalnih sredstev
  7. Hitra dostava materiala do strank
  8. Ažurnost in preglednost poslovanja
  9. Poštenost in strokovnost