Splošni Pogoji uporabe – spletne trgovine Gost Servis

Splošni pogoji poslovanja spletne strani Gost Servis – Kolarič Jožef s.p. na spletni strani servis-kava.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Pred uporabo spletne strani in naročanjem morate pazljivo prebrati navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani Gost Servis – Kolarič Jožef s.p. na spletni strani https://servis-kava.si, se z navedenimi pogoji strinjate. V nasprotnem primeru, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.

 

Pomen pojmov:

  • Ponudnik: Kolarič Jožef s.p., Goriška ulica 3, 2000 Maribor, upravlja s spletno stranjo https://servis-kava.si
  • Uporabnik: oseba, ki uporablja spletno stran ponudnika.
  • Kupec: oseba, ki naroči izdelke v sistemu spletne strani podjetnika Kolarič Jožefa s.p. na spletni strani https://servis-kava.si
  • Spletna stran podjetja Kolarič Jožef s.p. je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov.
  • Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice kupca, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Podatki ponudnika:

KOLARIČ Jožef s.p.,

Goriška ulica 3, 2000 Maribor, Slovenija

Identifikacijska številka za DDV: SI13619063
Davčni zavezanec: DA
TRR SI56 0400 1005 0303 413, Nova KBM
Tel.: 041/442-509
E-mail: info@servis-kava.si

  

Dostopnost informacij:

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov, ki so v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bili dostopni v razumljivem roku,
e) pogoje dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od naakupa in pogojih za odstop,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Postopek nakupa:

Ko kupec izbere izdelek ali izdelke, seznam s količino izdelkov, po elektronski pošti na naslov info@servis-kava.si ali po telefonu na 041 442 509 to naroči ponudniku Kolarič Jožefu s.p. Ponudnik podrobnosti naročila na mail kupca oziroma poštni naslov pošlje predračun. Kupec povratno potrdi naročilo. Ponudnik naročene izdelke z izdanim računom pošlje na poštni naslov kupca v največ 14 (štirinajstih) dneh po potrditvi naročila s strani ponudnika. Rok plačila za kupca je 14 (štirinajst) dni od prejema izdelkov in računa. V primeru, da bo kupec plačal prek predračuna, bo ponudnik nakupljene izdelke poslal v največ 10 (desetih) delovnih dneh po prejemu nakazila na transakcijski račun ponudnika.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila še pred prejemom blaga, mora o tem nemudoma obvestiti ponudnika na telefonsko številko 041/442-509 (med 9:00 in 18:00 uro vsak dan, razen nedelje in prazniki) ali na e-naslov info@servis-kava.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že pripravljeno na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko zgoraj omenjene telefonske številke ali e-naslova.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga:

Kupec ima pravico, da v roku štirinajstih (14) dni po prevzemu naročila ponudniku sporoči na elektronski naslov info@servis-kava.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Dokument za odstop od pogodbe je na voljo dokument.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti na naslov podjetja najkasneje v petnajstih (15) dneh po sporočilu o odstopu.

Izdelki morajo biti povsem nerabljeni, nepoškodovani, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Kupec mora vrnjenim izdelkom priložiti tudi odstopno izjavo, s katero je ponudniku sporočil namero o odstopu od nakupa.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, oziroma najkasneje v roku štirinajstih (14) dni od prejema sporočila o odstopu od nakupa.

 

Načini plačila:

  1. Z nakazilom na račun ponudnika po predračunu oz. ponudbi
  2. Po povzetju od dostavne službe

 

Cene:

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub trudu ponudnika, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodaja med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo, da je naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Dobavni rok:

Za plačila po povzetju: je odprema za izdelke na zalogi 1 do 10 delovnih dni po potrditvi vašega naročila. Za izdelke, ki niso na zalogi, kupca o možnosti dobave obvestimo na njegov elektronski naslov ali po telefonu.

Za plačila po predračunu: Za izdelke na zalogi je oprema naročenega blaga kupcu 1 do 10 delovnih dni po prejemu nakazila na naš bančni račun. Za izdelke, ki niso na zalogi, kupca o možnosti dobave obvestimo na njegov elektronski naslov ali po telefonu.

 

Dostava:

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Kupec lahko ob oddaji naročila določi naslov za dostavo, ki je za ponudnika zavezujoč. Ob dobavi mora kupcu nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku nakupa.

V primeru, da kupca (prejemnika) v času dostave ni na naslovu, je možno paket prevzeti na poslovalnici Pošte (na katero je bil paket naslovljen) v 15 dneh. Če kupec (prejemnik) paketa ne prevzame v 15 dneh, se ta vrne nazaj ponudniku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Stroški dostave:

  • Ob nakupu izdelkov v vrednosti do 99,99 EUR je strošek dostave 3,66 EUR.
  • Ob nakupu izdelkov v vrednosti 100,00 EUR ali več, je dostava brezplačna

Veljavnost ponudbe:

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV, kateri je  obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV oz. na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene na spletni strani se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

 

Varnost:

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

 

Komunikacija:

Z uporabnikom spletne strani in kupcem sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik oz. kupec izrecno ne nasprotuje.

 

Arhiviranje naročila:

Naročilo, ki jo skleneta ponudnik in kupec je shranjena pri podjetniku Kolarič Jožefu s.p., ki upravlja s spletno stranjo, za čas 10-ih let.

 

Reklamna elektronska sporočila ponudnika morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • Pošiljatelj mora biti jasno razviden.
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne, ter morajo biti pogoji udeležbe jasno izraženi
  • Željo uporabnika oz. kupca, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

 

Pritožbe:

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonom, Kolarič Jožef s.p. nima izbranega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS). Kot je določeno z zakonom, Kolarič Jožef s.p. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS)

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Stvarna napaka:

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in ponudniku omogočiti ogled stvarne napake. Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu ponudnik mora izdati potrdilo, ki ga pošlje po elektronski pošti.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dva meseca, odkar je bila stvar izročena.

Če napaka ni sporna, mora ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi kupčevi zahtevi.

Ponudnik mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Stvarna napaka je, kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost izdelka?

  • Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Kako se stvarno napako uveljavi?

  • Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja dokument .

Varovanje osebnih podatkov:

Podjetnik Kolarič Jožef s.p., ki upravlja s spletno stranjo, ki deluje na strani https://servis-kava.si., skrbi za varovanje uporabnikovih osebnih podatkov, tako da deluje v skladu s predpisi in zakoni (podlaga: Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1, Ur. l. RS št. 94/07 in Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov – GDPR s pričetkom uporabe dne 25.8.2018).

Podjetnik Kolarič Jožef s.p. za potrebe poslovanja spletne strani Gost Servis, ki deluje na spletni strani https://servis-kava.si., zbira naslednje podatke uporabnikov: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov za pošiljanje naročenega blaga, naslov elektronske pošte in ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri naročilu v spletni strani ali nastanejo ob komunikaciji uporabnika in ponudnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil v skladu s smernicami evropske direktive GDPR, za potrebe izpolnitve naročila in ostale potrebne komunikacije v povezavi z naročilom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za točnost vnesenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri uporabi v spletni trgovini, ponudnik ne odgovarja. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost in zaščito svojega  računalnika.

Ponudnik hrani osebne podatke časovno neomejeno. Kot imetnik osebnih podatkov ima uporabnik pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov iz ponudnikovih seznamov. Uporabnik lahko kadarkoli umakne svoje soglasje s pisno prošnjo preko elektronske pošte na naslov: info@servis-kava.si.

Aktualna verzija politike zasebnosti je objavljena na https://servis-kava.si .

 

Preverjanje zadovoljstva kupcev:

Preverjanje zadovoljstva ne opravljamo in ne objavljamo. 

 

Izjemno razkritje osebnih podatkov:

Podatki, ki jih podjetnik Kolarič Jožef s.p. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa Zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

 

Kontaktna oseba za vsa vprašanja v zvezi s spletno stranjo Gost Servis – Kolarič Jožef s.p.

Z vsemi vprašanji glede spletne trgovine se lahko obrnete na Jožefa Kolariča, odgovorno osebo za prodajo preko spleta:

Email.:  info@servis-kava.si

Tel.: 041/442-509 (od ponedeljka do sobote, med 9. in 18. uro). 

 

V Mariboru, 3.1.2022

                                                                                                        Jožef KOLARIČ